Ćwiczenia kompetencji w zakresie wymiany informacji.


Komunikacja jest jednym z istotniejszych procesów w życiu każdego człowieka. Stanowi o sukcesach w każdej firmie . Od tego, zależy wiele elementów, które oddziaływają na naszą codzienność. Na relacje międzyludzkie w życiu prywatnym, na motywację i zadowolenie pracowników, atmosferę i zadowolenie klientów w życiu zawodowym. To umiejętność rozmawiania zapewnia skuteczność życiowych zamierzeń, dlatego trzeba postawić na pogłębianie swoich umiejętności porozumiewawczych, które usprawnią komunikowanie się z innym człowiekiem.
Ten, kto pragnie być efektywny, musi dać z siebie dużo. Pojmować cudze emocje, rozpoznawać własne uczucia. Wiedzieć skąd bierze się taka czy inna reakcja a w rezultacie umieć emocjonalnego prowadzenia drugiej strony. Komunikujemy się by informować, omawiać, zachęcać, wspierać, pertraktować. Zarówno na płaszczyźnie życia osobistego, jak i gruncie zawodowym, słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji czy asertywne wyrażanie własnego zdania to umiejętności konieczne, by obcować z innymi i rozwijać triumfy. Prawidłowy odbiór i nadawanie wiadomości.



Zwięzłość treści i formy. Zgodność tego, co pragniemy powiedzieć z tym, co rzeczywiście mówimy - to elementy, nad którymi warto popracować, by funkcjonować naprawdę wydajnie. Warsztaty z komunikacji, to środek na pogłębianie własnych zdolności komunikowania się, tak by budowanie mostów między ludźmi było prostsze, stosunki satysfakcjonujące, a praca wykonywana właściwie. Zazwyczaj takie nauczanie ma charakter warsztatowy. Kliknij: szkolenie (czytaj dalej lean six sigma szkolenie) sztuki komunikacji .

Zajęcia polegają na ćwiczeniach angażujących wszystkich szkolących po to by wypracować konkretne kwalifikacje. W trakcie spotkań z komunikacji przeprowadza się różne techniki pobudzające uczestników: burza mózgów, treningi interpersonalne i wspólne, testy, gry symulacyjne, odgrywanie scenek i ról. Podstawą szkolenia komunikacja interpersonalna, jest zdobycie szerokiej erudycji w tym temacie.


szkolenia
Author: aditus foundation
Source: http://www.flickr.com
Po szkoleniu biorący udział będą wiedzieli, na jakie elementy zwrócić uwagę w czasie rozmowy. Umieli wpływać na korzystne emocje drugiej strony. Móc wyrażać swoje pragnienia i cele w sposób, który będzie do zaakceptowania dla drugiej strony . Pojmowali odmienne chęci ludzi w temacie komunikacji. Rozpoznawali typy osobowości i widzieli ich różnice. Mieli świadomość i posiadali umiejętność stosowania fundamentalnych asertywnych technik. Potrafili prowadzić konstruktywną dyskusję.

Tags: treningi, ćwiczenia, zadowolenie, sukcesy, radość, triumfy