Czy regularne zmiany na ekspozycjach we wszystkich sklepach zawsze będą skuteczne.
Kiedy się wchodzi do nowo otwartego sklepu z technicznymi artykułami, lub znany dobrze sklep zostaje otwarty po większym remoncie, przeważnie przez pierwsze kilkanaście minut klient zdenerwowany miota się pomiędzy regałami, szukając stoisk z potrzebnymi mu produktami.

Author: Tama Leaver
Source: http://www.flickr.com
Gdy przeczytasz już dane na przedstawiany wątek, to poczytaj tu (http://www.secretclient.com/badania-marketingowe/mystery-shopping/) też inne wpisy na ten temat - one też będą wciągające.
Pomysły w stylu że zaciekawi go coś po drodze, będą powodować tylko zwiększoną frustrację i nikomu nie potrzebną stratę cennego czasu. Nim klient wyszuka to, po co przyszedł do marketu i miał nadzieję znaleźć we wcześniej zapamiętanym miejscu traci wrażliwość na jakikolwiek bodziec mający zachęcić do kupna następnych produktów.
sklep z artykułami spożywczymi. Tu najróżniejsi specjaliści od merchandisingu i prezentacji produktu mają bardzo szerokie pole do popisu. Hasła typu tworzenie potrzeb, zasada prawej dłoni czy reguły odpowiedniego rozkładania produktów na półkach znane będą każdej osobie odpowiedzialnej za sprzedaż, zaczynając od opiekunów marketowych stoisk, na właścicielach lokalnych sklepików kończąc.

Author: Erich Ferdinand
Source: http://www.flickr.com