Czym jest identyfikacja wizualna?


Identyfikacja wizualna jest to całokształt symboliki stosowanej przez przedsiębiorstwo, a więc wszystko to, po czym możemy zidentyfikować nasze przedsiębiorstwo wizualnie jak kolory, logo itd.




Są to kolejne fragmenty, poprzez które konstruuje się stosunki z otoczeniem.


Dysk SSD Torqx TRB
Author: 4Press.pl
Source: 4Press.pl


Spójna identyfikacja wizualna Wrocław jest najistotniejszym fragmentem ogólnej identyfikacji, więcej o niej - Zobacz. W skład jego wchodzą: nazwa jednostki - powinna nawiązywać do jej aktywności, być jednoznaczna jak też wyróżniać firmę na tle konkurencji. Konstruuje się ją po przeprowadzeniu dogłębnej analizy firmy, zakresu jej działań. Ważnym jest, by nazwa nie ulegała zmianie. Logotyp to graficzne przedstawienie logotypów produktu, znaku firmowego i innych symboli umieszczanych na opakowaniach artykułów, w reklamie itp. tworzone poprzez zastosowanie odcienia, rozmiaru a także kształtu symbolów, ich układu etc.


Druki firmowe to konieczny element systemu identyfikacji wizualnej troszczącej się o swój wizerunek jednostki. To papier i koperty firmowe, notatniki, wizytówki, identyfikatory pracobiorców itp. Poszczególne elementy tychże materiałów, tzn. papier, treść, liternictwo powinny harmonizować z ogólnie przyjętymi regułami systemu identyfikacji wizualnej. Fragmentem druków firmowych jest tak zwany konstans firmy, czyli stały układ graficzny znaku służbowego, pełnej nazwy a także nieodzownych danych o firmie (adres, numer telefonu, strona www oraz adres e-mail). Rozmiar wizytówki najlepiej dopasować do typowego wizytownika.

Uwaga! Mamy dla Ciebie nowy wpis - a tam ciekawa informacja (http://przeprowadzkilublin.com.pl/przeprowadzki-mieszkan/) na powyższy temat. Zajrzyj koniecznie i życzymy miłej lektury.

Kolorystyka wizytówki powinna uwzględniać kolory firmowe.




Typowe dane zamieszczane na wizytówce to pełna nazwa firmy, logo, imię oraz nazwisko, dane teleadresowe. Grafika na pojazdach Wrocław to kolejny fragment identyfikacji wizualnej firmy - ofertę znajdziesz Więcej na ten temat.

Tags: telefon, marki, Forma, element, typ