Jak zaprojektować gazetkę reklamową, ażeby była efektywna. Są określone zasady, jakie to umożliwiają
Gazetki promocyjne to dzisiaj jedne z najbardziej efektywnych narzędzi komunikacji z klientem. To przy ich pomocy sklepy zyskują klientów, lecz też mogą stworzyć świadomość swojej marki. Co więcej taka komunikacja z klientem jest dość kosztowna. Bardzo ważne więc, by stworzyć gazetkę, która będzie zachęcała do zakupów w sklepie.
Jeżeli źle ją zaprojektujemy to stracimy nie tylko oszczędności, ale również potencjalną marżę, jaką byśmy zyskali. Przede wszystkim musimy pomyśleć, jaki jest cel gazetki. Do wyboru mamy kilka możliwości. Może to być na przykład zwiększenie wartości koszyka. Czyli skupiamy się na szerokiej ofercie i powiadamieniu o nowych produktach. Innym celem może będzie bardziej znaczny ruch w sklepie. Będzie tak, jak w gazetce będziemy zamieszczać promocje i oferty specjalne. Niektórzy skupiają się na sprawach psychologicznych, jak kreacja świadomości dotyczące oferowanego asortymentu. Może być tak, że nasz sklep nie jest utożsamiany z jakimś asortymentem.
Dzięki umieszczaniu w ofercie takich artykułów pokazujemy, iż jest całkowicie inaczej. Na koniec trzeba powiedzieć, że gazetki promocyjne potrafią budować dobry wizerunek cenowy, przykładowo gazetka komputronik (komputerowepromocje.pl/sklepy). Jeden rodzaj gazetki często nie dociera do wszystkich segmentów klientów. W konsekwencji, na samym początku procesu powinniśmy zastanowić się, do której grupy docelowej chcemy skierować materiał promocyjny. Niezwykle istotne jest, aby cały koncept oraz wygląd gazetki przypasować do właściwego segmentu.zdecydowanie zapoznaj się z ofertą na www.reklamywiktor.plKolorystyka, informacje, ułożenie i wybór produktów a także cenówki muszą być dobrane tak, ażeby były czytelne dla wyznaczonych klientów. Tu więcej: .
Dzięki umieszczaniu w ofercie takich artykułów pokazujemy, iż jest całkowicie inaczej. Na koniec trzeba powiedzieć, że gazetki promocyjne potrafią budować dobry wizerunek cenowy, przykładowo gazetka komputronik (komputerowepromocje.pl/sklepy). Jeden rodzaj gazetki często nie dociera do wszystkich segmentów klientów. W konsekwencji, na samym początku procesu powinniśmy zastanowić się, do której grupy docelowej chcemy skierować materiał promocyjny. Niezwykle istotne jest, aby cały koncept oraz wygląd gazetki przypasować do właściwego segmentu.zdecydowanie zapoznaj się z ofertą na www.reklamywiktor.plKolorystyka, informacje, ułożenie i wybór produktów a także cenówki muszą być dobrane tak, ażeby były czytelne dla wyznaczonych klientów. Tu więcej: .
Source: flickr.com