Jakim głosem zwrócić się do słuchacza, by zareklamować swój artykuł?


Sporo agencji reklamowych walczy z problemem wyboru odpowiedniego głosu do reklamy. Który brzmiałyby najbardziej przekonywująco? Który z nich nakłoniłby słuchacza do wzięcia usługi lub do nabycia towaru? Słuchający uwierzą męskiemu czy kobiecemu komentarzowi? Przy wybieraniu głosu do spotu są to często zadawane zapytania.
Na szczęście aktywne obecnie banki głosów proponują usługi znanych, dobrych lektorów.




bank głosów
Author: swimboy1
Bank głosów proponują głosy lektorów, które można często usłyszeć w rozgłośniach radiowych, telewizyjnych, internecie a także ośrodkach telefonicznych (voice over). Dzięki ogromnej bazie oraz zawodowemu masteringowi i oprawie dźwiękowej każda reklama, filmik promocyjny czy też prezentacja multimedialna mogą brzmieć naprawdę wspaniale. Spośród usług, jakie daje bank głosów często korzystają agencje marketingowe.

Jeśli ta publikacja dała Ci do myślenia, to zerknij na omówienie (https://brandgood.com/), które podnosi zbliżoną kwestię. Tamten post zapewne również Cię zainteresuje, więc kliknij ten link.

Lektor do reklamy powinien spełniać sporo kryteriów. Przede wszystkim powinien on posiadać czysty, piękny dla uszu i łatwy do zapamiętania głos. Bardzo znaczącą sprawą wydaje się zdolność do odczytywania wersów w odpowiednim tempie i jasno,ale także zmysł poprawnej wyłożenia tekstów. Dlatego też idealna dykcja zdaje się jednym z najistotniejszych wymogów, które musi wypełnić lektor do reklamy. Bank głosów współpracuje z największą chęcią z lektorami z doświadczeniem, którzy mogą określić swój dorobek zrealizowanych i wyemitowanych produkcji. Każdy bank głosów może zaproponować swoim klientom wielką bazę głosów żeńskich, męskich oraz zagranicznych. Zdolności samego czytającego to wbrew pozorom nie jest gwarancja sukcesu. Firmy dysponujące bazą głosów dbają, by realizowane ścieżki dźwiękowe były dobrej jakości, a więc wyraźne, bez podźwięku, hałasu komputera i wszystkich innych odgłosów z zewnątrz. Dlatego też tak ważne jest, by lektor do reklamy dbał o odpowiednio wyposażone i akustycznie zaprojektowane studio.
Teraz, w epoce, gdy reklama pokazywana bywa niemalże wszędzie, profesja lektora może okazać się faktycznie dochodowe. Być może to odpowiedni powód, by wykorzystać swoje zdolności pięknej wymowy i elokwencji.

Tags: komputer, gwarancja, reklama