Okazanie odpowiedniego biletu a brak miejsca na pokładzie samolotu - co powinniśmy zrobić?


Pewnego dnia doszły mnie słuchy, że przedsiębiorstwa lotnicze nie do końca są uczciwe wobec klientów. Znajomy z pracy twierdził, że na część lotów przedsiębiorstwa sprzedają więcej biletów niż jest miejsc na pokładzie samolotu. Sądziłam, że to tylko zwykłe plotki. Do momentu, jak mi osobiście zdarzyła się właśnie taka sytuacja.
przed lotniskiem
Author: David van der Mark
Source: http://www.flickr.com
Jakieś siedem miesięcy temu, chciałam zwiedzić Grecję. Jako że nie lubię korzystać z usług biur podróży, postanowiłam zorganizować całą wyprawę na własną rękę. O jak duża była moja radość, gdy znalazłam nie drogie bilety samolotowe.

Ta pomocna treść również zawiera interesujące informacje na opisywany tutaj temat. Jeśli zatem Cię on zainteresował - nie zwlekaj i przeczytaj to.

Byłam naprawdę podekscytowana. Nawet w najmniejszym stopniu nie pomyślałam co ma mnie spotkać.

Nadszedł dzień wyjazdu. Parę razy sprawdziłam, czy czegoś nie zapomniałam. Ciuchy, dokumenty i bilety. Dokładnie wszystko jest. Byłam troszkę później niż zazwyczaj.

Pełna zapału przekazałam bilet do sprawdzenia. I w tym momencie pani powiedziała, że jest jej bardzo przykro, lecz zabrakło miejsca w samolocie. Przygnębiona, spytałam nawet czy mogłabym w takiej sytuacji lecieć następnym kursem. Okazało się, że są one albo w całości zarezerwowane lub [alufinish polska] dziś nie wylecą. Jedyna rzecz jaką uzyskałam, to zwrot pieniędzy. Moja rezerwacja w hotelu przepadła, a tym samym wakacje w Grecji.

Nie zamierzam tego tak zostawić. Dlatego też szukałam w sieci rozwiązania, jak skutecznie starać się o odszkodowanie za takie sytuacje (Sky Legal).



Tags: podróż, urlop, Rezerwacja, obsługa, zwrot, bilet