Trzy razy drożej jest zjednać sobie nowego klienta niż zatrzymać obecnego


Postanowieniem przedsiębiorstw wprowadzających programy lojalnościowe dla swoich klientów, jest generalnie zatrzymanie aktualnego gremium klientówNieduże i średniej wielkości firmy często dominują nad wielkimi w zachęcaniu konsumentów do lojalności, gdyż mają możliwość podtrzymywania z nimi bardziej zażyłych stosunków.


Układ biznesowy
Author: Office of Naval Research
Source: http://www.flickr.com
Małym firmom łatwiej jest porozumiewać się z nabywcami, pomagając im np. w wybraniu towarów. Wielkim przedsiębiorstwom, mimo że stać je na bardziej rozszerzone programy lojalnościowe, trudniej przychodzi rozpoczęcie i utrzymywanie bliższych kontaktów z konsumentami.

Teraz dzięki niezbyt kosztownym i prostym sposobom np. odpowiednim platformom internetowym, nawet nieduża firma może prosto i szybko przygotować i wprowadzić łatwy program lojalnościowy. Natomiast w przypadku małych tzw. osiedlowych sklepików, efektywniejsze są inne formy marketingu. Szczerze wierny konsument, to taki nabywca, który dobrowolnie postanowił o wyborze firmy i jej oferty. Następnie swoim postępowaniem wobec wybranej firmy oraz jej artykułów czy też usług, zaświadcza o swoim przywiązaniu do niej.

Tak więc w rzeczywistości lojalny konsument na bieżąco nabywa różnorodne artykuły i usługi proponowane przez przedsiębiorstwo. Wydaje przychylne stanowiska o przedsiębiorstwie. Jest obojętny na zabiegi rywali biznesowych.

Nie masz pewności co do tamtego zagadnienia? Najlepiej sprawdź szczegóły gost certification opublikowane właśnie na tej stronie. Wszystko zostało dogłębnie wyjaśnione.

Toleruje niewielkie błędy przedsiębiorstwa.


w biznesie
Author: Kat Veilux
Source: http://www.flickr.com
W tym momencie, przywodzi na myśl pytanie - Czy dzisiaj, zdobycie takiego poziomu przywiązanie konsumentów jest w ogóle możliwe? Ogromny wybór ofert na rynku, powszechny i nietrudny dostęp do informacji o nich, wzajemne upodabnianie się towarów czy też usług do siebie, m.in. w wyniku rozwoju międzynarodowego ujednolicenia, powodują że firmom coraz trudniej namówić nabywców do dochowania wierności.

Tags: firma, usługi, przedsiębiorstwo