W jaki sposób pozyskać i utrzymać petenta. O roli programów partnerskich i innych sposobach na sukces.


Za sukcesem finansowym każdego przedsięwzięcia biznesowego stoi szereg czynników. Ich rola w procesie rozkręcania firmy jest zróżnicowana, ale wspólnie mogą czynić cuda. Pierwszym z nich jest niewątpliwie właściwy projekt. Osoba, która zamierza trudnić się prowadzeniem stanowiska usługowego, butiku, lokalu gastronomicznego czy zakładu wytwórczego, musi przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań dokonać analizy rynku i określić rentowność wybranej branży.


analiza rynku
Author: Julian Partridge
Source: http://www.flickr.com
Znalezienie niszy w gospodarce i właściwe jej zapełnienie jest gwarancją pomyślności naszego interesu. Dzięki temu miast ścierać się z konkurencyjnymi firmami będziemy mogli koncentrować się na rozwijaniu przedsiębiorstwa, poprawianiu usług i produktów oraz budowaniu zaufania odbiorców. Drugim aspektem odpowiedzialnym za ewentualny sukces działalności biznesowej jest dbałość o jakość oferowanego przez nas asortymentu. Świetne i warte swojej ceny wyroby same się obronią i pomogą nam zdobyć rzesze lojalnych konsumentów. Pierwiastkiem, który zachęci do nas klientów w przypadku szczególnie silnej konkurencji są natomiast programy partnerskie. Ich funkcja polega na wybudowaniu więzi z odbiorcą i pozytywnego image określonej marki w jego oczach, a także na skłanianiu klientów do regularnych zakupów i odwiedzin w lokalach gastronomicznych czy tez zakładach usługowych. Choć koncepcje i cele wszystkich programów lojalnościowych są takie same, ich konstrukcja bywa bardzo urozmaicona.


w supermarkecie
Author: Kristina D.C. Hoeppner
Source: http://www.flickr.com
Niektóre hipermarkety proponują kupującym założenie specjalnego konta do zbierania punktów przydzielanych za każdy poczyniony zakup. Punkty te następnie można zamienić na fanty przewidziane przez właściciela firmy.

Jeżeli ten tekst jest dla Ciebie pasjonujący, to zobacz również na pomocne wpisy, które mają absorbujące informacje - zapewne Cię wciągną bez reszty!

W podobny sposób o klientów wojują również stacje benzynowe. Ich katalogi nagród lojalnościowych zawierają nie tylko drobnostki reklamowe, ale i relatywnie cenne rzeczy, takie jak na przykład AGD czy akcesoria samochodowe. Trudno się oprzeć tak kuszącej ofercie. Nabywanie jedzenia czy tankowanie benzyny stanowi naszą codzienność, a skoro można przy tym otrzymać za darmo czajnik elektryczny, odkurzacz lub odbiornik radiowy, to szkoda nie skorzystać!

Tags: odkurzacz, branża, sukces