W jaki sposób zrobić skuteczną gazetkę promocyjną?


Gazetki promocyjne to forma reklamy nadzwyczaj chętnie stosowana przez sieci sklepów, bez znaczenia od branży, w jakiej działają. Mogą posłużyć się nimi tak samo sklepy kosmetyczne, jak też sklepy budowlane czy markety spożywcze. Dzięki możliwości przedstawienia różnorodnej oferty artykułów oraz porównaniu wyrobów tego samego rodzaju, gazetki przyciągają uwagę klientów i tym samym są dla nich bezapelacyjną pomocą. Jeżeli zdecydujemy się na gazetkę promocyjną, powinniśmy zorientować się, w jaki sposób odpowiednio ją przygotować, by pełniła swoją funkcję.

gazetka promocyjna
Najważniejsze jest wyróżnienie loga firmy, tak, by klient (przejdź) od razu wiedział, czyja jest to gazetka. W natłoku ulotek reklamowych, jakie trafiają dzisiaj do skrzynek pocztowych właściwie można się zagubić, więc konsumenci wybierają wyłącznie te, które ich naprawdę interesują, reszta trafia do kosza. By tak nie było, trzeba także zadbać o przejrzystość gazetki oraz jej szatę graficzną. Powinniśmy skrupulatnie rozważyć, co i w jaki sposób chcemy zaprezentować, by gazetka nie była przepełniona informacjami. Oprócz tego istotne są atrakcyjne nagłówki, jakie mają wabić konsumentów oraz wskazywać na podstawowe plusy artykułów. Dzięki temu klient (jesteśmy tutaj) nie wyrzuci gazetki, tylko zechce znaleźć precyzyjniejszą ofertę w sieci albo od razu pojedzie do sklepu, aby wszystko sprawdzić samemu. Nie możemy zapomnieć, by zatroszczyć się o prawdziwe informacje – nic tak nie zniechęca, jak złe ceny, które przy kasie mogą być ogromnym rozczarowaniem i będzie musiało minąć sporo czasu, zanim konsument zdecyduje się na kolejne odwiedziny danego sklepu. Niemałym błędem byłoby również nie wyznaczenie czasu, w którym gazetki promocyjne obowiązują. Rabaty przeważnie nie trwają dłużej aniżeli tydz. czy dwa, dlatego musi być to dokładnie wyeksponowane.



zysk firmy
Author: University of the Fraser Valley
Source: http://www.flickr.com
Jeżeli nie chcesz zawieść się swoją gazetką, a nie posiadasz kwalifikacji, aby ją wykonać, najlepiej jest znaleźć właściwe biuro graficzne. Znając reguły ich tworzenia, łatwiej ci będzie zweryfikować czy gazetka jest stosownie zaprojektowana i czy będzie spełniać cele, do jakich jest stworzona. Gazetki promocyjne mogą naprawdę znacząco podnieść zyski firmy i przyciągnąć nowych klientów zainteresowanych naszymi towarami.

Tags: Promocja, rabat, sklep, reklama, zysk, ulotka, market, gazetka, Upust